اخبار روزاقتصاد

Marathon Digital پس از جمع آوری 300 میلیون دلار از اسکناس های قابل تبدیل، 249 میلیون دلار بیت کوین می خرد

Marathon Digital پس از جمع آوری 300 میلیون دلار از اسکناس های قابل تبدیل، 249 میلیون دلار بیت کوین می خرد

ماراتون دیجیتال 249 میلیون دلار بیت کوین را با استفاده از سرمایه به دست آمده از عرضه 300 میلیون دلاری اسکناس های ارشد قابل تبدیل خریداری کرده است.

در 14 آگوست نسخه مطبوعاتی، ماراتون، که بزرگترین استخراج کننده عمومی بیت کوین (BTC) با نرخ هش واقعی است. ، گفت 300 میلیون دلار جمع آوری کرده است که پس از کسر تخفیف ها و کمیسیون ها به 292.5 میلیون دلار کاهش یافت. سپس ۲۴۹ میلیون دلار از این مقدار را برای خرید ۴۱۴۴ بیت کوین با قیمت متوسط ​​۵۹۵۰۰ دلار استفاده کرد.

این وجوه از طریق اوراق بهادار بدهی به‌صورت اسکناس‌های ارشد ۲.۱۲۵ درصدی سررسید در سال ۲۰۳۱ جمع‌آوری شد، که در یک پیشنهاد به خریداران نهادی واجد شرایط.

ماراتون گفت که از وجوه باقی مانده، حدود 43 میلیون دلار، برای خرید بیت کوین بیشتر و برای اهداف کلی شرکت، از جمله بازپرداخت بدهی و توسعه استراتژیک استفاده خواهد کرد.

در ماه جولای، ماینر بیت کوین 100 میلیون دلار بیت کوین خرید و اعلام کرد که تمام بیت کوین استخراج شده را در آینده حفظ خواهد کرد. با اضافه کردن 4144 بیت کوینی که به تازگی خریداری کرده است، Marathon اکنون بیش از 25000 سکه با ارزش بازار 1.46 میلیارد دلار در اختیار دارد.

با وجود اخبار خرید، سهام Marathon Digital همچنان 2.26% کاهش یافت و تا پایان کار در 14 آگوست به 15.14 دلار معامله شد. علاوه بر این، درآمد آن برای سه ماهه دوم 2024 از حد انتظار کمتر بود، به 145 میلیون دلار در مقایسه با 165.2 میلیون دلاری که بین ژانویه تا مارس 2024 به دست آورده بود. این ممکن است نتیجه افزایش هزینه استخراج بیت کوین باشد که حتی با افزایش نرخ هش ماراتن دو برابر شد.

با این حال، رشد سال به سال 78 درصد افزایش یافت و این ماینر تنها 81.8 میلیون دلار در سه ماهه دوم 2023 به دست آورد. علاوه بر این، این شرکت حدود 25000 دستگاه استخراج بیت کوین جدید را به عملیات خود اضافه کرد و مجموع دستگاه را به حدود 250000 دستگاه رساند. این افزایش داده نرخ هش به 24.7 EH/s رسید که باعث بهبود برخی از بزرگترین رقبای خود از جمله Riot و Core Scientific شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا